کجایی؟

یک استکان چای میریزم!!!

مینشینم و خیره میشوم به چای!بخار به صورتم میخورد گرم میشوم ولی این گزما کجا و گرمای نفس هایت کجا!!!

فکزمیکنم فقط به تو فکر میکنم ؛فکرت را دوست دارم چون آن حالت زیبای چشمانت در ذهنم حک میشود ...فکرت تنها کار مفید من است!

نگاه به چای میکنم ،دیگر گرم نیست دیگر بخار ندارد !حتی اوهم حال مرا درک نمیکند که چقدر محتاجم!

نگاه از چای میگیرم و به پنجره خیره میشوم :" کجــــــایــــــِی؟"

#ملیکا_محسنی

دانی که چرا زمین به دور خود میگردد؟

نه بهر منو نه بهر تو میگردد!

یکبار به عمر خود علی را دیده...

دیوانه شده به دور خود میگردد!!!

#دلتنگـم_و_با_هیچکسم_میل_سخن_نیست_کس_در_همه_آفاق_به_دلتنگی_من_نیست

#التماس_دعا

#سومین_دلنوشته

 

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
دوبیتی زیبایی بود :)
میسی بسیار:)
يكشنبه ۶ تیر ۹۵ , ۱۷:۰۶ طاهاعیان خوشمزه :)
:))))
:)
شعرش عالییییییی
فقط همون؟؟؟


مرسی
"فکرت تنها کار مفید من است" :)

شما هم التماس دعا :)
مرسی گلی


محتاجیم به دعا
زیبا بود.
مرسی:)
مخسی مخسی :-)  نمازه روزه های شماهم قبول باشه
دلنوشته هات قشنگن :'( 
:-) 
ممنون:)

همچنین:-)

خیلی لطف داری
خوب نوشتید : )
التماس دعا متقابلأ
مرسی:-)
محتاجیم به دعا
يكشنبه ۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۹ علی رحمانی پور
التماس دعا
محتاجیم به دعا
بسیار زیبا و پر از احساس...

:)

خیلی ممنون:-)
(:  عالی  :)
مرسی:)
زیبا بود‌.
بسیارممنون
نویسنده نمی خوای ؟
فعلا اسمم رونمیگم ولی بدون میشناسیم
منم دلنوشته های خیلی خوبی مینویسم^^
توهم من رومیشناسی وچند بار تو وبات نظر دادم^^
این وب نه ولی اگه وب میهن میخوای بیا!
د نه د باس اسمتو بگی!
من خبر ندارم:(

خو پس کو اسمت؟
دلتتنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست...
:(
زیبا
تشکر
زیبا وغمگین.....
مرسی:)
خیلیم خوب
میسی
فقط یه دلتنگ میتونه همچین دلنوشته ای بنویسه:(

ملیکاااااااا تو عاشق شدیییی؟؟؟؟؟؟؟؟

بی صبراااانه منتظرم بگی نه
اوه اوه اوه

نه بااوو:-)

اصلا به من میاد؟من مظلوم؟من سریه زیر؟

توکه میدونی چرا میگی:)
معرکه بووود
فداااات
محتاجیم به دعا
به همچنین:)
پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵ , ۱۶:۱۶ *.*یوشیکا (زهرا).*.
سلام مگه قرار نبود نویسنده بشی؟
د دیوونم کردی :(
اووووووخخخخخخخ بوخودا الان دیگه هستم
دوبیتی چقدر خوب بود عا :)
مرسی:)

چه خوب:)
کجایی تو دختر چرا پست نمیذاری؟:)
به خدا شرمنده:) 
درگیرم:)

مرسی آجی به یادمی:)
ُلام عزیزم من دنبالت کردم تو هم اگه مایل بودی وبلاگ منو دنبال کن منتظر حضورت هستم
اوه مرسی الان میام
شنبه ۹ مرداد ۹۵ , ۱۰:۱۷ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
چقد قشنگ;-)
میسی عزیزم:)
الان نوک دماغش می سوزه خخخ
خخخخخ آره :)
عالی وزیبا 
میسی پسرعمو:)
پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۴:۵۷ لورا مک فولدر(بهار خادمی)
عه!خاک بسرم!!واقعا نمیدونی زمین چرا دور خودش میگرده؟....
نه بااوو دلیلشو نوشتم دیگه خخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan