میـــروم

میـــرومـــ

کجـــــارا نمــــی دانـــــم!!!

میــــرم تا دور باشــــم از ایــــن غــــوغــای نســــل جدیــــد

نســـــل عشـــق های دروغـــیــن

محبــــت های شیشـــه ای

دلــــای غـــم گرفتــــه و

نشــــانه های بــی کســـی

آسمـــان گرد گرفته و

دلتنگــــی های ساعتــی

میـــروم از این شـــهر

میروم گوشــه ی تنهایی خود غرق شوم

#نیست_در_شهر_نگاری_که_دل _ما_ببرد

#ببخشید_نبودم_جبران_میکنم_ :)

#دومین_دلنوشته

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
عکسه حرف دل من بود
:(
من شما رو دنبال میکنم خوشحا میشم شما هم منو دنبال کنید
بله حتما
لایک
مرسی
:(((((((((((((
چه قشنگ بود
مرسی:)
نبودی چندوقت اجی
خخخخ

میترسم بگم بخندی:)

حال نداشتم بیام:)امتحانم بود دیگه وقت نمیشد
خوش برگشتی
مرســی
هیییع!
خوب نوشتید.
اوهومم
مرسی:)
خوب بووود
عکس قشنگیه :)
مرسی
قابل نداره :)خخخ
بـــــیگ لایــــک
لایک به وجودت
چهارشنبه ۲ تیر ۹۵ , ۲۱:۴۷ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
هعیییییییییییییییی

نبینم تو ناراحت باشیا

اوکییییییییی؟؟؟؟؟
خخخخخ

مرسـے آجے فدات
:((
دلنوشته هاتو... 
خیلی قشنگه
لطف داری:)

مرســی
لایک
تنکــــس
سلام.
وبت واقعا عالیه.
من مطالبتو دنبال میکنم
خوشحال میشم لبنکم کنی
به هر حال لینکت کردم


راستی
دوبل لایک به عکسه
سلام
میسی نظر لطفته:)
اوهوم حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan