شروعی دوباره

سلام ...

خوب خیلی حرف نمیزنم میریم سر اصل مطلب!از موضوع معلومه دیگه یه شروع دوباره اس...

میخوام وبم همونطور که اسمش هست دلنوشته باشه...

میخوام دلنوشته های خودمو بزارم اما میدونم استقبال نمیکنین ...

حالا میشه یه نفر بهم بگه پستایی که خودتون مینویسین چطوری بازدید داره؟

آخه من هربار خودم نوشتم استقبال کمی داشت !من مطمئنم که قلمم خوب نیس!کی کمکم میکنه؟:(

من بلاگ بیان و کاربراشو از هر دنیای مجازیِ دیگه ای بیشتر دوست دارم:)درحالی که شماها اصن دوستم ندارین:d

خوب این یک شروعی دوباره اس:)

یاعلی(ع)!!!

کاربر:دخی شیطــــون:d

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
دقیقا منم مثه توام
قلمم خوب نیس
بازدید ندارم
کسیم دوسم نداره :((((((

چه تفاهمی:)

اصلا بیا بریم یه چاله ی مرگ پیدا منیم بمیریم:( :)

وسط کریه دارم میگم بلف نزن آجی جون تو از من بهتری که :)
بزنم دوتاشی کی اجیموندوس برم بدم داعش بخورتش ....اتفاقا پستایی خودت بنویسی بیشتر طرفدار داره مطمنم من اول کپی میکردم ولی از وقتی قالبموعوض کردم کل پستای کپیمم پاک کردم خودم نوشتم وبم بازدیدش بیشترشد امیدوارم موفق باشی عزیزم
مرسی مرسی:)

منو مهسا داریم میریم گریه کنیم میایی؟


مرسی از کمکت آجی گلم
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵ , ۱۸:۳۸ پورتال زنبور عسل ایران
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد...
سعی کن تو نوشته هات خودت باشی....


خیلی ممنون از راهنماییتون:)

(((:مهساهم زرمیزنه من هردوتونوخیلی بدوس
خخخخخ 
مرسی آجی جونم:)

خواهشا به من بگو:)
میدونم پررواما ....
من یکی که دوست دارم ... الکی فاز ننه من غریبه م نگیر...
خخخخخ خو به قول تو باس یه ننه من غریبه ام بازی درارم تا چهار نفر دلشون به حالم بسوزه :)
چه کمکی از دستم بر میاد؟؟!!
شما باید همراه من اتاقمو جمع کنی ...موهاموکمکم شونه کنی زیادن بعد آگهی وبمو تو کوچه و خیابون پخش کنی:)خخخخ

نه شوخیدم الان میام بهت میگویـــ:)ـــــم
بهار جان مرسی ک اینقد به من محبت میکنی
همه تون برین کنار محبت نپاچه روتون :/
خخخخخ بهـــــار بیا محبت بپاش به مهسا
خخخخخ منم محبتی شدم:)
تو همین جوری هم خوبی :)
من طنز زدم بازدیدش خوبه
برای خودت بنویس نه برای بازدید :))
مرسی شما لطف داری:)

منم طنز مینوشتم اگه مراجعه کنی میبینی بازدید نداشت

منم میخوام همین کارو کنم:)
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵ , ۱۹:۱۷ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
دوست داشتم یه نظری هم خودم بدم:)
...
وووووییییی چقدر کیف میده :)
خفه شو بچه ذوقتو پنهون کن..



ببخشید این اون روی منه:)
ببین بهار جان واس خودت بنویس...داری میگی دل نوشته...نمیگی که موزه....هرکی خوشش نیومد..اووووم....به درک^_^
واس دل خودت بنویس^_^
الان منم واس خودم مینویسم. ..بیا ببین....6 روزه وبم زدم ولی هیشکی نیست...واس منم مهم نیست
کسایی که واقعا دوس دارم ببینن دارن میبینن...گور بابای بقیه😜
من بهار نیستم:/
مرسی ممنون میخوام سعیمو بکنم:)
ببین بهار جان واس خودت بنویس...داری میگی دل نوشته...نمیگی که موزه....هرکی خوشش نیومد..اووووم....به درک^_^
واس دل خودت بنویس^_^
الان منم واس خودم مینویسم. ..بیا ببین....6 روزه وبم زدم ولی هیشکی نیست...واس منم مهم نیست
کسایی که واقعا دوس دارم ببینن دارن میبینن...گور بابای بقیه😜
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵ , ۱۹:۲۶ علی رحمانی پور
پست دخترا بازدید و کامنت زیادی داره

حالا شاید بخاطر اینه که دنبال کننده کمی دارید . مایی که دنبال کننده نداریم باید هم بازدیدمون کم باشه .

خیلی ممنون از پیشنهاداتتون:)

انشاالله دنبال کننده هام زیاد میشن:)
ببین منو بنویس...فقط بنویس...به هیچ کس و هیچ شخصی هم نگاه نکن....
تو داری میگی میخوای دل نوشته بنویسی...
میخوای موزه بزنی؟؟؟؟؟؟
پس واس خاطر دل خودت بنویس....
نیگا کن من کلا واس دل خودم کار میکنم....بنویس غمت هم نباشه کی میبینه و چه کسی هم نمیبینه...
یه داستان دارم تو وبم..الکی واس در کردن خستگی یه روز تابستون نوشتم...الان 2 بار مقام استانی آورده...یه بار تو تهران اول شده....کلی هم بخاطرش جایزه گرفتم..
غمت هم نباشه کمک خواستی بگو چشم...تا جایی که بتونم هواتو دارم
من که نمیتونم شمارو ببینم:d
چشم چشم میخوام سعیمو بکنم انشاالله که بشه:)
واقعا؟چه خوب خوش به حالتون:)

مرسی پشتیبانی:)
یا علی
:)

سعی کن دلی کار کنی....کسایی که واقعا ارزششون در حد نوشته تو باشه هرجور شده میبینن....
مرسی (:

میترسم که کسی نیاد/:
من بشخصه میگم که اگه نخوای تقلید کنی موفق میشی مطمئن باش و اولین کار اینه که از ایده های خودت استفاده کن نه از بقیه, و یه قالب خوب با ایده خودت پیدا کن... 
این کپی برداری ها به جای خاصی نمیرسه ابجی جونم پس به خودت متکی باش.. 
یاعلی مددی:-)
تا اونجا مه بتونم سعیمومیکنم :)
رو قالب و اینجور چیزام دارم فکر میکنم که جدید باشن:)


مرسی لطف داری:)
ابجی جونی حرف دلتو بنویس احساستو بنویس اون موقع عالی ترین مطلبه و دلنشین
مرسی اما خیلی ها طرفدار اینجور مطلبا نیستن به جز افراد خیلی کمی:)
مهسا راس میگم خو این همه ادم دوست دارن بعدمیای حرف الکی میزنی ...عن خودش میدونه چقد واسه منو ارام مهمه حالا بسه زیاد محبت کردم بهت
خخخخ مهسا بیا تحویل بگیر:)

داری تو محبت غرق میشی که:)
آخ سوخت
هووووم؟
دوست نداریم عاشقتیم:))

شروع جدید دلنوشته هات مبارک عزیزدلم همیشه موفق باشی:)
خخخخخخ مرسی منم عاشقتم:)

دوستم ندالن که؟ :)

مرسی فعلا دنبال قالب دست ساخت خودمم:)
خیلی هم قلمت خوبه :|

هر کی گفته بده بی ادب بوده :دی

نه جدی خوبه :)
مرسی:)

اصن کمبود محبتام جبران شد:)

نه خودم میدونم خوب نیست:)
يكشنبه ۱۶ خرداد ۹۵ , ۱۵:۱۸ ...دُخمَلـِ اوجولاتیـ...
من دوجِت دالَم ^_^
منم بسیار تو رو میدوستم:)
دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵ , ۱۳:۲۷ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
گگگگگگگگ

منم با تو مهسا همدردم

گگگگگگگگ
پــــــس بیا منو تو و مهسا بریم تو چاله مرگ:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan