happy!

   پــــــــــــــــــــــــــــــ:)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــآیـــــــــــــــــــــــــ:)ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآنــــــــــــــــــــــــــــــ:)ـــــــــــــــــــــــــــــــ

  ............................................ـــامتحــــــــــــــــــــــــــــــــــــآنــــــــــــــــــــآتــــــــــــــ:)ــــــــــــــــــ.................................

+تبریک میگم پایان امتحاناتم رو:ا

+امیدوارم تابستون بهم خوش بگذره(:

+شمام امیدوار باشید تابستون بهم خوش بگذره:)

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
امیدوارم تابستون عالی باشع واسه هممون
:)

آره ایشالله 

(بووووس)
خوشبحالتون:)))
شمام تموم میشین غصه نخور:)

(((((((: تبریک
مرســـــی:)
تابستون مبارک
مرســــــــــــی آچــــی:)
(بووووس)
عید مبارک :)
مرسی:)
سلام بیا وب نویسندگی جدیدم...
دِ زود باش...
باش باش الان میام حسابتو میرسم
من الان امیدوارم امتحانا خودم تمووووم شهههههه
منمـ... امیدوارم امتحانتت تموم شه

خوش باشی!
ما که هنوز مونه :(
خخخخـخ...

مرسی تموم میشه ایشاالله:)
خوش به حالتون

امتحان من 25 تیره باید تا اون موقع بخونم :)
اشکال نداره میخونیـن....

مرسی از نظر

راسی تو موخای نمونه شرکت کنی؟
اگه آره پس هم دردیم:/
نمونه هم شرکت کردم:)

نه بابا سخت نیست که:)
سیلام ^^
من همین الان امتحان نمونم رودادم .
بیاوبم 
زودباش...
منم دادم:)
 امتحانش متوسط روبه سخت بود :(

تیزهوشان بهتر بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan