♥ ایـــن روزها....

ایــــــــــــــــــــن روز هــــا....♥

√دُروغ گُــفــتَــن را خـــوب یـــاد گِــرفـتَـــمــ ...√

حـــ ـــ ــــال مَــــنــ ...

خـــــوب اَســـتــ ...

←خــــوب خـــــوبــ →

فَــقَــط کَمــــی تـــا قِسـمَتـــیـــ  ....

هَـــوایـــِ  دِلَــــــم طــوفــانـــی هَمـــراه بــا غُــبــار هـــایــــِ ...

خَـــستِـــــگــــیستـــــــ ...

وَ فِـــکــر مــــیـ کُـــنَــــمــ

خُــــ ♥ــــدا هَـــمـ اَز حَــــرف هـــــایــِ تِکــــراریـــِ مَــتن خَســــتهـ اَســـت...

+سلام دوستیا عیدتون مبارکککککک....

+ببخشید نبودم ممکنه بازم کم بیام ببخشید دیگه... :)

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
سلام و خسته نباشید
پایگاه اینترنتی به نام قلب تپنده ساختیم که منتظر حضورتون هستیم تا با هم پیشرفتش بدیم ، و از شما به عنوان نویسنده استفاده کنیم
گه تمایل دارید ghalbetapandeh.info به این آدرس سر بزنید و مشاهده کنید
منتظر حضورتون هستم
اگه اطلاعات بیشتر خواستید در وبلاگ Basir-news.blog.ir نظر بگذارید یا اینکه تو فضای مجازی تلگرام با ای دی  telegram.me/sayedaliiiii در تماس باشید
یا علی
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۹۵ , ۱۰:۱۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلام عید شما هم مبارک
سلام مرسی همچنین

موفق باشید
ممنون 
میییییییکککککککککککشمتتتتت اگ من وب تو اومدم 

:"( کوجاااایی باوا اینقد دیر میای وبتو میحکن دیگ
غغغغغغغغغغغغلط ککککککککککککککلدم 🙊🙊
عیدتون مبارک!!
حالتان خوب باشه!!
عید شماهم مبارک.مرسی
من دنبالتون کردم میشه منو دنبال کنین؟
سلام :) وب جالبی داری اگه وقتی هم کردی به ما یه سر بزن :) مطالب پر بحثی داریم شاید برای شما هم جالب باشه....در ضمن دنبال شدید....
بله بله حتما مرسی نظر لطفتونه:)
زیباست
مرسی
کفشش قشنگه! خخخ
خخخخخ آره :)
جمعه ۲۷ فروردين ۹۵ , ۱۳:۰۳ خانوم فیروزه ای ...
:-(
:) :(
خوب بود
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan