hi💜💛hi

سلام

آقا تو رو خدا ببخشید......

ننه من پیرم شما نباید یه سری به من بزنید...

نه نظری نه خبری....

بزرگی گفتن کوچیکی گفتن... پیری گفتن جوونی گفتن...

ای خااااااااااااک تو سرتون اونم از نو ع ماسه های طلایی زیرین جزیره ی استوایی آمازون...

قالب چطوره؟؟؟

میدونم میدونم نیاز به تعریف نیس کارای من تکه ...شما نمیخواد بگید میدونم 

خیلی عالیه(آره جون خودم)

من خودم باورم نمیشه خودمو دارم شما باورتون میشه منو دارید؟؟؟

عجیبا قریبا!!!!

من تو کارای خدا موندم!!!

آخه آدم انقدر خوشگل؟؟؟انقد بانمک؟؟؟؟

انقدر باحال؟؟؟انقدر باهوش؟؟؟

ای خدا الان خودم خودمو چشم میزنم 

من به این خوبی موندم شما چرا درک نمیکنید؟؟؟

اخبار روز:

+با برو بچ میخوایم جمع کنیم بریم سالن!چیکار کنیم؟؟؟ای جونم والیبال هو هوهوووو!!

+12مسابقه گلستان خوانی..یعنی سعدی اگه من ببینمت یه دهنی ازت سرویس میکنم که

خود اونایی که سرویس میکنن تو سرویس من بمونن!!!

+ومشکلات همه ی جامعه ی بشری ایران:خونه تکونی به افتخارشون یه اشک بریزید

البته من که نمیتکونم ولی اونا که میرن کمک خسته نشن صلوات

+پارسال این موقع اسفند بود....

امسالم این موقع اسفنده...

به گمونم سال دیگه ام این موقع اسفنده!!!

واقعا ما به کجا میریم چنین شتابان؟؟؟

+بی زحمت اون لایک پایین پستم بزنین تدارک دیده شده دوستان پشت صحنه نا راحت میشن

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
بابا قااااالب....مبارکا باشه باوا 

چ عجب شما یه روز میای سه روز نیسدی ما به چی نظر بدیم اخه؟؟؟؟؟؟

یه چیز دوستانه بگم ازین پستا نزار همه ادلیستاتو از دس میدی از من گفتن بود

خخخخ خودت برو یه دور بخون انگار اور دوز کردی خخخخخ 
اوهوم:(
عجب قالب قشنگی بی بی سی هستی برا خودتا خخخخخخ
خخخخخخخ مرسی نظل لفطته:)
ملی؟؟؟؟؟چی شده؟؟؟؟؟چته؟؟؟؟؟نه به این پست شاد و شنگولت نه به این غم جواب دادنت چی شده؟؟؟؟؟؟؟
نه اجی چیزیم نبود که فقط داشتم به بهتر کردن وب فکر میکردم خخخخخ خدایی خیلی باحال گفتی ملی ملی چی شده
يكشنبه ۹ اسفند ۹۴ , ۲۱:۴۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
قالب پرفکت :)))))
مرسی مرسی:) :)
خخخخ
؛)
عااااااااااالی شماخوشگله
مررررررررسی

سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۷:۰۸ خانوم فیروزه ای ※※
:))))))))))))
:)
ســـــــلام. دنبال شدید لطفا ما رو هم دنبال کنین
چشم حتما

سلام وب قشنگی داری . اگه مایل به تبادل لینک بودی منو به نام آقابزرگ لینک کن وبهم خبربده تاباچه نامی لینک کنم .مرسی
سنجاق سینه :اگردوس داشتی میتونی وبمو دنبال کنی :) تنکس

آدرین آورین 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan