هوراااااا

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

میدونین چقده خوشحالم

وقتی تو المپیاد نفر اول کلاس بشی

چه حسی داره؟؟؟؟؟؟

وای وای

از بعداز ظهر تا حالا

همینجوری قر میدم(یه جور تخلیه روانی هس)

وای وای  به خاطردل انگیز

به من کامنت جایزه بدید

اخبار روز:

+کوییز نمره کامل گرفتم:)

+یه اتفاق خیلی خوب تو مدرسه افتاد(آقا من گفتم علاوه براین که درسم خوبه شیطونم؟من خیلی با مریم(دوستم)اذیت میکردم بعد معلممون 

صندلی هامون از هم جدا کرد منم دپ شدم دیگه سر کلاس حرف نزدم نخندیدم

که معلمه هم ناراحت وپشیمون شد در کمال ناباوری اومد گفت هرجا دوستدارید بشینید

بعهههههههله بیایید ازمن روش اسکل کردن معلم را بیاموزید)

+سرماخورده گیم خوب شد

+آقا من خبر روز ندارم به کی بگم؟؟؟

+رنگ سال چیه؟؟؟

+من لباس عید فعلا دوتا تیشرت برا خونه گرفتم یه قرمز یه خاکستری باصورتی!!!

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
شیطون خخخخ
صورتی و ابیه 
برووووووو واقعا من گلبهی میخواستم بخرم :(
دوشنبه ۳ اسفند ۹۴ , ۲۲:۱۳ مهســـــــــــــا ...
طرفو خفه میکنم...
منم به همین نتیجه رسیدم:)
صورتیه خخخخخخ بابا تبریییییک
اوهوم اوهوم آره صورتیش ‌ خوشجله. من میدوستمش... مرسی آجی  
خخخخخخخخ 😄😄😄😄
ازین دخترای شیطونی هااااااا 😂😂😂
خخخخخ خواهش میکنم خجالتم ندید من متعلق به همه ام
سه شنبه ۴ اسفند ۹۴ , ۱۳:۵۲ هــانــی خــانومـــ
به من اسکل کردن معلمو یاد میدی ؟
@_@
باید فرم پر کنی ...برگه ی صلاحیت پرکنی...رضایت خانواده و...‌ خخخخ
سه شنبه ۴ اسفند ۹۴ , ۱۹:۲۲ هــانــی خــانومـــ
پر کرردم  ₩_₩
از وزات خونه نامه بیار تایادت بدم..خخخ شما هرچی میخوای بگو:)
سه شنبه ۴ اسفند ۹۴ , ۲۳:۵۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اووووو چه خبره اینقدر باسرعت میری یوااااش رنگ سال صورتی و ابی روشن . :))))
خخخخخ مرسی آجی
آره سرچیدم تو نت 
وبت نایسه عزیزم مرسی که اومدی
خواهش میشه آجی گلم 
پنجشنبه ۶ اسفند ۹۴ , ۰۸:۵۰ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخ
خخخخخخخخخ
خخخخخ 
تبریک.خیلی باحالی.
مرسی دوستم

وبلاگت باحاله سری به وبلاگ منم بزن خوشحال میشم
مرسی دوستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan