فهمیدم...

سالها گذشت...تافهمیدم

همیشه اونی که میخوای نمیشه !

فهمیدم هرکس باهاته الزاما "دوستت"نیست!

فهمیدم کسی که تو نگاه اول ازش بدت میاد

یه روزی بهترین دوستت میشه و بلعکس!

غرور بزرگترین دشمنه!

خدا بهترین دوست و خانواده بزرگترین شانسه!

سلامتی بالاترین ثروته!

آسایش بهترین نعمته!

فهمیدم"رفتن" همیشه از روی نفرت نیس!

هرکی زبونش نرمه دلش گرم نیس!

هرکی اخلاقش تنده،جنسش سخت نیس!

هرکی میخنده بدون درد و غم نیس!

ظاهر دلیلی بر باتن نیست!

فهمیدم هرکس موظف به اروم کردنت نیست!

فهمیدم جنگ کردن با خیلیا اشتباهه محضه!

فهمیدم خیلی موقع ها خواسته هات حتی با گریه و التماس  انجام شدنی نیست..!

فهمیدم گاهی اوقات تو اوج شلوغی تنهاترینی!

گاهی اوقات دلت تنگه اون ادمای سابق دوست داشتنی میشه حتی خود سابقت!

گاهی اوقات با همه وجودت کسی رو دوست داری و دلت نمیخواد ببینیش!

گاهی اوقات باید رفت!

باید دل کند!

باید گذشت!

باید رد شد و عوض شد ....چون دنیا

همین بوده وبس....

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
اخی دلم کباب شد
:( منم
توام فقط بلدی اشک مارو دربیاریا
من .....
حالم بده تروخدا اینقدر دلتنگم نکن
این روزا خیلی تنها شدم
تنها
:(((((((
آخی ببخشید عزیزم
چرا تنها؟؟؟؟
دلتنگ کی؟؟؟
:(
آپم بیاااااااااا
اومدددددددددم
اگه میدونستم دلتنگ کیم که تنها نبودم
دلمو به اون خوش می کردم
کاش میدونستم کاش میتونستم کمکی بهت بکنم
وایی خدا دلم سوخت  کباب شد
آخی ببخشید..
نه منظور م خیلی احساسی بود
میدونم گلی
واقعا وبت عالیه هر چی بگم بازم کمه
خیلی ممنون گلم
هرچی نوشتی برای من واقعیه

خیلی خوبه وبت

حالا میفهمم زندگی یعنی چی
آره منم همینطور
ممنون که نظر دادی
من عضو بیانم
آره میدونم
ترو خدا زودی بخون

(📢 خبر مهم )

ﺍﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺭﻭﺯ 5 ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﻣﻄﻠﻊ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻫﻢ ﺧﺒﺮ ﺩﻫﯿﺪ :

اﻣﺴﺎﻝ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﺴﭙﺎﺭﯾﺪ ... 

ﺭﻭﺯ 5 ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﺗﻤﺎﻡ
ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ …… 
ﮐﺮﻩ ﻣﺮﯾﺦ ﺑﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﺩﺭﺟﻪ ﺩﺭﺧﺸﺶ ﺩﺭآﺳﻤﺎﻥ ﺷﺐ ﺩﺭ 5 ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ، ﺍﻭﻥ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ
ﮐﺮﻩ ﻣﺎﻩ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎ ﭼﺸﻢ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﺢ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ، ﺍﯾﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ 5 ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﮐﺮﻩ ﻣﺮﯾﺦ ﺑﻪ
ﻓﺎﺻﻠﻪ 634 ﻣﺎﯾﻠﯽ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺮﺳﺪ، ﺣﺘﻤﺎ ﺩﺭ ﺭﺍﺱ ﺳﺎﻋﺖ 12:30 ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﮐﻨﯿﺪ، ﺑﻪ ﻧﻈﺮ
ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺩﻭ ﻣﺎﻩ ﺩﺍﺭﺩ !!! ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺮ 1200 ﺳﺎﻝ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ
ﺧﻮﺩ ﺷﺮﯾﮏ ﺷﻮﯾﺪ، ﺯﯾﺮﺍ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﯼ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﯾﺪ..!!
????????

👈 تاریخ : 5 / 6 /٩۴

👈 ساعت: 30: 12 نیمه شب

( لطفان کپی کنید به اشتراک بزارید )

نمیدونم درسته یانه ولی ارزش دیدن داره
راستی آپم بیا
خیلی ها اینو میگن احتمالا درسته
سه شنبه ۳ شهریور ۹۴ , ۲۱:۱۸ یوشیکا تزوکا (زهرا)
 اخی..... خیلی بده ادم زیبا ترین دختر فامیل باشه ولی بازم احساس تنهایی کنه .......... بهترین دانش اموز کلاس باشه ولی باز تنها باشه .........  همه دوسش دارن ولی بازم غمگینه ........ بازم تنهاست......... مثل من.........
آره درست مثل من بیا بریم باهم گریه کنیم :(
این شعر ها رو خودتون مینویسید ؟
نه اما بیشتری هاشو خودم تغییر میدم تا قشنگ تر باشن
سلام خیلی ممنون  راستی وب عالییییییییییییی داریداا 
سلام ممنون شما لطف دارید
قشنگ بود
مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan