کادوی روز دختر

سلام

خوبین خوش میگذره؟؟؟؟

کادو چی گرفتین؟؟؟؟

اینم کادوی من به دخمل های عزیز....

بفرمایید ادامه

یه پست خوشگل گذاشتم اگه نظر ندید دیگه از این پست های خوشگل نمیزارم

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
وایییی چه خوشگل مرسی
خیلی ممنون عزیزم
سلام گلم ببخشید که دیر شد روزت مبارک
من هدیه کتاب گرفتم
یعنی بابام همیشه روز دختر می برم بیرون میگه چی می خوای
ولی روز تولدم خودش برام می خره
رایتی از کادوت ممنوووون
ولی من جمله های قشنگ و کتاب و ترجیح میدم
فعلا
خداحافظ
سلام آجی اشکال نداره همچنین تو...
چه جالب من هدیه یه کتاب گرفتم و چندتا چیز دیگه .....
خیلی ممنون توهم لطف داری
نمیدونم من خودم خیلی دوست ندارم اما گفتم شاید بقیه دوست داشته باشن
دوشنبه ۲۶ مرداد ۹۴ , ۱۲:۴۱ مهراوه دختر آفتاب
مررررسی بابت  هدیتون روزت مبارک
 ببخشید یه مدت نبودم   اصلا خیلییییی  سرم شلوغ بود
خیلی ممنون تو لطف داری گلم اشکال نداره گلی ناراحت نکن خودتو
ببخشید دیر اومدم
روزت توهم مبارک
خواهش میکنم اشکال نداره گلی

واو.

مرسی عسیسم.

روز تو هم مبارک.

ببخشید دیر گفتم.سرم شولوغ بود.

ممنون آجی 
همچنین تو گلم....
اشکال نداره خودتو ناراحت نکن

بد جور دل شکسته ای وگریه میکنی..از اشک چهره شکسته ای وگریه میکنی..

بگذار تا عبای تو را ما تکان دهیم..برخاکها نشسته ای و گریه می کنی..

هیات تمام شد همه رفتندوتو هنوز..یک گوشه نشسته ای و گریه میکنی.

سلامتی وتعجیل در فرج 5 صلوات با وعجل فرجهم ودعای فرج

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan