یه نصیحت

یه لیوان بردار....پرتش کن...شکست؟

.

حالا برو ازش معذرت خواهی کن...

هی بگو لیوان ببخشید معذرت میخوام...

هی بگو غلط کردم...

چی شد؟به نظرتون درست شد؟

پس اینو بدونید که دل اگر بشکنه دیگه درست بشو نیست.

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
وای چه زیبا
ممنون عزیزم
کاملا درسته
بله ممنون عزیزم
دوشنبه ۱۲ مرداد ۹۴ , ۱۰:۴۷ مهراوه دختر آفتاب
لاااااایک...... 
ممنون
عالی
ممنون

پس یادمون باشه قلبی رو نشکنیم.

خخخخخ.هی هی هی

کاملا موافقم
ممنون میای نظر میدی آجی
دل منو که ده بار شکستن
یعنی خورد خورد شده
هردفعه یکی یه تیکه سالم و برداشت و شکست
هر دفعه یه دوست
نابودم کرد
الان منمو یه دلی که تیکه تیکه است
خدایا خودت برام مقل روز اولش کن
منم همن طور اصولا آدم از دوست ها و آشناهاش بیشتر ضربه میخوره تا دشمناش منم دلم خیلی شکست سپردم شون به خدا  خدا هوامونو داره هوای هممونو داره نگران نباش آجی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan