درد

دقت کردین جملات وارونه چگونه است؟

گنج -جنگ میشود

درمان -نامرد و قهقه-هق هق !!!

ولی....

درد همان درد است و گرگ همان گرگ...

آری نمیدانم چرا من نم زده است و یار رای عوض کرده است.

راه گویی هار شد و روز به زور میگذرد....

آشنا را جز در انشا نمیبینی وچه سرد است این درس زندگی,این جاست که

مرگ برایم گرم میشود 

چرا که درد همان درد است 

دلم کمی آرامش وارونه میخواند

تقدیم به تموم اونایی که به این وب سرمیزنند

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
بعضی دردها رو باید بکشی... نص صریح قرآن...
یا ایها الانسان، انک کادح الی ربک کدحا فلماقی...
که ای انسان (نه ای مومنین!‌ ای انسان!)، تو در راه پروردگارت رنج فراوان می کشی ، پس ملاقاتش میکنی...

اللهم ثبت قلوبنا علی دینک . آمین
بازم ممنون به خاطر آیه
الهی آمین
خیلی قشنگ نوشتی.عاشقش شدم.
ممنون عزیزم 
حیف شد من اینو می خواستم تو وبم بزارم
یکی از دوستام برام فرسااده بود
البته یه مقدار متن من طولانی تر بود حالا دیگه نمی تونم بزارم چون تو گذاشنی
واقعا حیف شد
حییییییییییف
اشکالی که نداره خوب بزار تو و بت آجی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan