جرات کن

متنی زیبا با نام جرات کن نوشته ی دکتراستیو مارابولی

وقتی روز جدیدی شروع میشود

جرات کن و قدرشناسانه تبسمی کن؛

وقتی به تاریکی رسیدی؛ جرات کن و اولین کسی باش که شمعی روشن میکند؛

وقتی بی عدالتی وجود دارد جرات کن و اولین کسی باش که آن را محکوم میکند؛

وقتی به دشواری برخوردی جرات کن و به کارت ادامه بده؛

وقتی به نظرت میرسد زندگی دارد به زمینت میزند جرات کن و با مشکل بستیز؛

وقتی احساس خستگی  نا امیدی میکنی جرات کن و به زندگی ادامه بده ؛  وقتی زمانه سخت میشود جرات کن و از آن سخت تر شو

وقتی پایان یک عشق آزارت میدهد جرات کن ودوباره عاشق شو ؛

وقتی کسی را دررنج دیدی جرات کن و او را التیام بده؛

وقتی کسی رادیدی که گم شده است جرات کن  راه را به او نشان بده؛

وقتی دوستی به زمین افتاد جرات کن واولین کسی باش دستش را به سویش دراز  میکند 

وقتی احساس شادمانی میکنی جرات کن و اولین کسی باش که دل کسی را شاد میکند ؛

جرات کن وبه بهترین کسی که میتوانی تبدیل شو فقط جرات کن.

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
همیشه باید جرأت کرد الا در نقض حدود الهی...
[گل]

موافقم
ممنون به خاطرنظر
ای کاش منم می تونستم جرات کنم و زندگیم رو از اول شروع کنم....
  خیلی قشنگ بود عزیزم
چرا مگه زندگیت چشه؟
من از کاش خوشم نمیاد و از برگشت زمان به عقب خوشم نمیاد خوب نیست که تکیه کنی به کاش و افسوس برگشت زمان رو بخوری از لحظه لحظه ی زندگیت لذت ببر تو نمیدونی تا یک دقیقه ی آینده برات چه اتفاقی رخ میده( زبونم لال خدانکنه عزیزم) پس شاد باش بیخیال باش یک مثال(مثل ایجی شاد و مثل ریوما بیخیال باش)
من شعار نمیدم همش از خودمه خخخ
تیکه ی آخرش رو خوب اومدی
اما بعضی وقتا اتفاقاتی میفته که من خودم شخصا دلم می خواد خودمو خفه کنم
اون که منم همینطور تیکه ی آخر چی؟
اینکه گفتی مثل ایجی شاد و مثل ریوما بی خیال باشم.
خخخ آره اینم از خودم گفتم

واقعا راست میگه.

سعی کن به همه ی حرفاش عمل کنی و

اینم یه جمله از من:

جرئت کن همیشه خودت باشی,نگذار دیگران تورا بخاطر ضعف هایت تحقییرت کنند.چون باید شجاع باشی و استعداد هایت را نشان دهی.

اینو کتابی نوشتم چون نمیشد معمولی بنویسم.

خخخخخ

متن قشنگی بودممنون
شنبه ۱۰ مرداد ۹۴ , ۲۳:۵۵ sahar echizenناتسوکو
خواهش
ممنون گلی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan