√√پسـ ــ ــ ـت ثـــابـــ ــ ــ ـت√√

√♥√به نام خدا√♥√

√سلام...√

√از همیــنـ الانــ میگــمـ اگـهـ خوشتـــ نمیــاد بــرو مــنـ منتــ کسیــ رو نمیکشــمــ√

√ولی اگه خوشت اومد بی معرفتی نکن و نظر بده√

√اگه نظر بدی میام وبت بهت نظر میدم√

√اگه دنبال کردی خبر بده دنبالت میکنم√

√اگه از مطلب خوشت اومد و نظر ندادی من راضی نیستم√

√من به هیچکس توهین نمیکنم توهین نکن که بد میبینی√

√وبم مخاطب خاص نداره√

√دخترو پسر فرق نداره میایی اینجا با جنبه باش√

√من مطالب وبمو از هیچ جا کپی نمیگیرم کپی نکن√

√اگه لینک شدی جزو دکور وبم نباش پاشو بیا نظر بده√

√من خیلی مهربونم اما بعضیا از مهربونی آدم سواستفاده میکنن√

√امیـــدوارمـــ از وبـــم خوشتـــ بیـــاد√

 

 

 

  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤

سلام

وبتو پیدا کردم

لینکی گلم

ممنون عزیزم  وبم چطوره؟
سلام گلم
من دیروز هم نظر دادم مگه ندیدی شون؟
وبت عالی مای رو جونم !
ممنون عزیزم آره دیدمش دستت دردنکنه اما دستم خورد روش اشتباهی کلیک کردم پاک شد حیف به نظرت وبم بدجور نیست؟
بازدید کننده خیلی کم دارم نمیدونم چیکارکنم؟
سیلام
وبت عالیه
مرسی بابت لینک
ممنون عزیزم
ببینم این بالای دویست سال وارد نشوند رو از کجا اووردی؟
از خودم خخخخخ
سلام گلم
خواهش می کنم
چرا بدجور؟
به این نازی....
خب لوگو بزن
این بهترین راهه
لوگو بزن برو تو وب ریحانه
و وب های دیگه بگو لوگو تو بذارن تو وبشون
منم میذارم
یا هرکی گیرت اومد بگو لینکت کنه
از همه مهمتر مگه تو تو سایت شبکه پویا نیستی؟
اگه نیستی برو اون جا تو برنامه ها قهرمانان تنیسو پیدا کن و اون جا پیام بده و بگو بیان به وبت
اسم وبت رو بهشون بگو میان
بگو من دوست سعیده ام که بیان
خب؟
اونا همشون دوستامن
و اگه هم تو شبکه پویا هستی که بهشون بگو من وب زدم به این اسم بیاین
فقط آدرسو نده که پویا نمیدرجه
ینی ثبت نمی کنه
الان قهرمانان تنیس شروع میشه من برم
بای.
فکر نکم بلگ دات آی ار لوگو داشته باشه باید بپرسم اگه داشت درست میکنم بزاری تو وبت راستی تو شبکه ی پویا اومدم چطوری بیام بگم یعنی توبخش قهرمانان تنیس نظر بدم؟ 
بهم بگو این گروه ها توی پویا چطوری خواهش میکنم؟
شماره ی 9 غلط املائی داره
لطف کنید کد امنیتی هم بردارید
لینک هم میشوید الساعه
شماره ی 9 اشتباه تایپی بوده 
چه کد امنیتی؟
کد مامنیتی برای ارسال نظر
این که خوبه چرا برش دارم؟
پنجشنبه ۸ مرداد ۹۴ , ۱۴:۲۲ مهراوه دختر آفتاب
ساییت عالی......بود.
اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده
ممنون 
چشم حتما لینکی گلم

سلام مای رو جون

برو وب شکوفه بهش بگو که من نتونستم منظورمو بهت بفهمونم

بگو سعیده گفت بهتر توضیح بده

من که بهش گفتم ولی نمیدونم چی بگه دیگه

حالا بازم برو

بگو سعیده نتونست بگه

بای عزیزم

ممنون سعیده جون بهش تو اون قسمت برای خانوم مای رو گفتم که سعیده گفت بیام حالا ولش کن دیگه خودم فهمیدم نگران باش

Hello miro

ممنون که اومدی به وبم.من لینکت کردم.تو هم بکن.

وبتم خیلی نازه.

راستی بنظرم اون قانون2رو پاک کنی بهتر نیس؟آخه بعضی ها شعور ندارن,هر چی از دهنششون در میاد به ادم میگن.

بازم هر جور خودت دوس داری.خلاصه وب قشنگی داری عسیسم.

آره اون جریان بیشعوری بعضی هارو دیدم تو وبت متاسفانه نحوه ی بیان هرشخص نشانگر شخصیت اونه 
راستی myroبگی بهتره
چشمmyro
خخخ بگو مای رو اون جوری سخت میشه.....اصلا هرچی دوست داشتی بگو
میگم ادم مگه دویست سالم عمر میکنه که تو نوشتی  ادم بالایی دویست سال نیاد  اگر هم عمر کنه که نمیکنه سواد نداره مرسی وبت خیلی بامزس مثل خودت  راستی  اگه میشه اسمت تو بگو اگه میتونی 
خخخ نه همینجوری نوشتم یکم بخندین
به وبلاگت بیشتر متلب اضافه کن
باشه حتما
ممنون نظر دادی
من تازه با وبت آشنا شدن خیلی خوب  اگه متلب بیشتری بزاری  حتما جذب میشن
ممنون شما لطف داری باشه میزارم 
باید بگم وبسایتت خیلی بهتز از منه تا حالا از من اینقدر نظر نخورده بود و اینقد مطلب نداش لایک داری
ممنون شما لطف داری
بازم بیا نظر بده
موفق باشید
ممنون
مای رو جان میشه بیو گرافی ریوما رو بزاری اگه میتونی

سلام گلم

خوفی؟

سلامتی؟

چخبرا؟

اومدم بگم من نتم یه روزه ست

اومدم بگم که بیای وبم

اگه نخواستی هم نیا

دوست دارم

[ماچ]

سلام آجی.......
ممنون 
الهی شکر خوبم 
خودت خوبی؟؟
امروز صبح اومدم وبت  ولی الان میام
منم دوستت دارم
(بوس)

میگم وب شکوفه رفتی؟

خواهرش دنیا اومده

اسمشم گذاشتن سعیده !

اونم واسه خاطر من

من که تعجب کردم

حالا برو می بینی

آره دیدم حتی اندازه های ذور سرش و قد و وزنش هم گذاشته خخخخخخ معلومه خیلی دوستت داره

رفتی؟

ینی...

آنلاین نیستی؟

الان هستم
می تونی ضرب ال مثل بزاری اگه میتونی اگه نمتونه هم بنویس نه
هان ؟
ضرب المثل بنوسم......
یکم توضیح بده دقیقا چی میخوای جانم
سلام 
خوبی؟
خوشحال میشم بیای
میتونی مدیر انجمن بشی
تو ادرس وبلاگ ادرسشو نوشتم
اگه اومدی حتما عضو شو
اگه پیشنهادی برای بهتر شدنش داری تو بخش پیشنهادات و انتقادات بگو
باشه بیام ببینم چیه
آجی کامنتت یکم نامفهوم بود... چی گفتی؟
هیچی گلی ولش کن گفتم خوددت اومدی وبم چطوری آدرسشو نداری همین
یادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی.
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۹۴ , ۱۹:۴۲ یوشیکا ساکیبارا(زهرا)

سیلام وبت عاااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللییییییییییییییهههههههههههههه


سام گلی ممنون
سلام عزیزم من چند روزه که با وبت اشنا شدم مطالبت خیلی باحالا راستشو بخوای من برا وضعیت واتس اپم همیشه از مطالب تو میزارم چون خیلی باحالا
سلام گلی ممنون از تو 
منم وضعیت واتساپم:
من مهر ماهی باهمه صمیمی نیستم تو بزار پای غرورم من میزارم پای شعورم
خخخخ از این جمله خوشم میاد
یادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی.

راستی بدو بیا تو وبم.سرییییییییع.

اومدم
یادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی.
سلام به رو ز یم
سلام بله.
سلام

وبتون عالیه

خشگل و بی نظیر

خوشحال میشم سر بزنی و نظرتو بگی ممنون
سلام 
نظر لطف ته حتما گلم
سلام مرسی سر  زدی

با تبادل لینک موافقم فقط اون دو تا لینکی که گفتی به چه اسمی لینک کنم؟

شمام لطفا به اسم وبم لینک کن
سلام خواهش میکنم 
اونی که مال بلاگ بیان هست به اسم همین وب  و اونی که مال میهن بلاگ هست به اسم دلنوشته های یه دخترتنها هست ممنون میشم لینک کنی شما هم لینکی عزیزم
دوشنبه ۲ شهریور ۹۴ , ۰۹:۰۹ یوشیکا تزوکا (زهرا)
 مای رو جان سلام. عزیزم من این یکی وبتم پیداکردم مثل همیشه لایک خورش حرف نداره. ..........


خیلی ممنون کلی تو لطف داری
باحال بود هرچن ک همه رو نخوندم.Ar66
ممنون که نظر دادید
سلام من همون مهراوه دختر آفتابم ولی این سایت دیگمه خوشحال میشم بیای

باشه حتما
اگه برای خودمان برداریم چی...
چون من برای وبلاگ برنمیدارم... بهخدا..میبینی خداروهم قسم خوردم...!!!!
می شه..؟؟؟؟؟

هوووووففف...دهنت کف نکرد؟

خخخخخخخ نه بابا هنو بعضی وب هارو ندیدی این که چیزی نیس خخخ
سلام
وبلاگتون عالیه 
خوشحال میشم یه سری به وبلاگ من هم بزنید

سلام 
مرسی
بله حتما

سلام مای رو جونم

فک کردم این وبتو حذفیدی

ولی نحذفیدی...

بیا وبم

فعلا

سلام عزیزم
نه بابا حذفش نکردم
باشه گلم
سلام چششششششششششششششششششششم
سلام خخخخخخ چشمت بی بلا
سلام دوست بلاگی عزیز
از اونجایی که قالبای این سایت خیلی کمه و شاید دوست داشته باشی قالبت جدید و اختصاصی خودت باشه میتونی بیای وبم و قالب مورد نظرت با رنگ، عکس، نوع و.. ی دلخواه خودت سفارش بدی با قیمت خیلی مناسب
برای اطلاعات بیشتر کلیک کن
سلام
اگه باتبادل لینک ودنبال موافقی باعنوان دهکده ی انسانهای خاص لینک ودنبال کن بعدبگولینک ودنبالت کنم
سلام لینک و دنبالی
وبت وری نایسه اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منتظرتم
چشـــــم‌ حتما
مرسی کامنت

اجی خوشگلم من لینکت میکنم ولی به وب اونایی که دنبالشون کردم نمیرم فقط اونایی که بهم سرمیزنن ولی شماهم لینکی هم دنبال
مرسی شماهم بافتخار لینکی و دنبال
سلام، موفق باشی
سلام 
ممنون که نظر دادید
همچنین
سهلام :)
دنبال و لینکی
دنبال و لینکم کن
سیلوووووم همچنین
:)
 سیلوم :)
 وبت خوشمله پاکش نکنیا  :)


سلام:)
مرسی نظر لطفته
نه باو من برا چی بخوام پاکش کنم ؛)
اوخ اون نظر اخریه بود :| خو بالاخره نظرمو که گفتم :|
:)
:)

تو خود را لحظه به لحظه خلق می کنی، تو به صورت جوهری ثابت به دنیا نیامده ای، بلکه به صورت قوه ای نامحدود متولد شده ای.

تو دانه به دنیا آمده ای، نه درخت

تو باز به دنیا آمده ای، نه بسته

این گشودگی محشر است.

تو مجبوری هر لحظه انتخاب کنی که می خواهی چه کسی باشی.

تصمیــــــم تو ســـرنــــوشــت توست. اشو

وبلاگ ما seyou.blog.ir

فروشگاه اسلامیhttp://luna.eslamshop.ir/

 فروشگاه فایل درسی http://luna.sidonline.ir/

فروشگاه لوازمhttp://luna.eshopfa.net/

جمعه ۳۱ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۵۲ گروه فرهنگی صبح امید
هشتمین همایش معلم جاوید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

sweet cafe

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد...

دیدگان تو در قاب اندوه

سرد و خاموش

خفته بودند

زودتر از تو ناگفته ها را

با زبان نگه گفته بودند

از من و هرچه در من نهان بود

می رمیدی

می رهیدی

یادم آمد که روزی در این راه

ناشکیبا مرا در پی خویش

میکشیدی

میکشیدی

آخرین بار

آخرین لحظه تلخ دیدار

سر به سر پوچ دیدم جهان را

باد نالید و من گوش کردم

خش خش برگهای خزان را

باز خواندی

باز راندی

باز بر تخت عاجم نشاندی

باز در کام موجم کشاندی

گر چه در پرنیان غمی شوم

سالها در دلم زیستی تو

آه هرگز ندانستم از عشق

چیستی تو؟

کیستی تو؟

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را بخاطر بسپار
پرنده مردنی ست
Designed By Erfan Powered by Bayan